Fraktpolicy

Vårt leveranslöfte

Vi levererar till vilken adress som helst i Sverige. Vi levererar alla våra onlinebeställningar till dig via DHL eCommerce, UPS, USPS Post Paketjänst. Alla onlinebeställningar skickas nästa arbetsdag efter betalning. Vi använder förpackningsmaterial av bästa kvalitet för att skydda artiklarna för resan från oss till dig för att säkerställa att dina artiklar anländer i samma skick som när de lämnade oss.
Din beställning kommer att levereras till leveransadressen inom 3 till 10 arbetsdagar efter att du skickats ut. (Obs: arbetsdagar är måndag till fredag. Lördagar, söndagar och nationella helgdagar är undantagna). Om objekten du beställt är slut, kommer vi att kontakta dig via e-post eller telefon.

Viktig information

Det är väldigt lätt för dig att kontrollera statusen för din beställning och hitta paketet under transporten, eftersom ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer skickas till din e-postadress efter att din beställning har skickats ut. Spårningsnumret kommer att mailas till köparen när din beställda artikel har skickats ut.
Se till att din leveransadress är korrekt och levererad. Om du vill ändra adress, maila oss i tid. Om vi ​​inte har skickat beställningen ännu, kommer vi alltid att göra vårt bästa för att hjälpa till att ändra information om din beställning. Vi är inte ansvariga för felaktig eller ej levererbar adress.

Förlorade paket

Om du har spårat och kontrollerat om din paket och tror att den går förlorad, skicka ett e-postmeddelande till oss inom 30 dagar efter avsändning för att en butikskredit eller återbetalning (om tillämpligt) ska kunna utfärdas. Om paketet har korrekt leveransinformation och har bedömts vara "förlorat" efter en USPS-utredning kommer vi att ersätta artiklarna eller utfärda en butikskredit. Om vi ​​inte kan anskaffa ersättningsartiklar på grund av att dessa inte längre finns tillgängliga av någon anledning, kommer en återbetalning att behandlas för de tillgängliga artiklarna och portokostnaderna, om tillämpligt.